Klachten en garanties

Wallabag doet er alles aan om alle tassen en jouw aankoop zo zorgvuldig mogelijk te behandelen en te zenden. Soms gaat er helaas iets mis. Het kan gebeuren dat je een verkeerde bestelling ontvangt of een product dat niet naar wens is. In alle gevallen zoeken wij een passende oplossing voor het probleem. De klantenservice staat iedere werkdag voor jou klaar om jou een juist en goed product te leveren.

Garantievoorwaarden:

Op ieder artikel dat je bij Wallabag bestelt, is de wettelijke garantie van toepassing. Heb je een artikel dat binnen een korte tijd kapot is gegaan of heb je een beschadigd artikel ontvangen? Neem contact met ons op voor een passende oplossing voor jouw klacht. Je kunt een mail sturen naar info@wallabag.nl o.v.v. jouw ordernummer. Stuur indien mogelijk een foto mee van het probleem aan jouw artikel om aanspraak te maken op de garantie. Wij zullen ons best doen de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Artikel kapot, beschadigd of niet compleet?

Het is belangrijk dat je een kapot of beschadigd artikel zo snel mogelijk aan ons meldt. Neem in dat geval contact op met de klantenservice via mail naar: info@wallabag.nl met onderstaande gegevens voor een zo snel mogelijke afhandeling van jouw klacht:

  • Omschrijf het probleem of defect aan het product
  • Maak een foto van het probleem of defect
  • Vermeld jouw persoonsgegevens en referentienummer van jouw order